Sunday, January 14, 2007

Много неща в малко думи

Не съм писал от доста време, но напоследък всичко ми е леко сюрреалистично. Липса на време и много работа са причините. Прибирането в разни странни часове от апокрифни заведения не помага особено на ситуацията. Накратко: видях се с доста хора (даже се запознах с няколко доста интересни личности - може би ще се видим пак, а може би не - времето ще покаже...) и имам да се виждам с два пъти повече. Изпълних едно отдавнашно обещание. Започнах новата си работа, която е като старата само, че има по-малко свободно време, допълнителни задачи и повече суматоха.
Имам отчаяна нужда от 200, 000 евро за джобни и никакви изгледи да ги получа скоро. За сметка на това шансовете да умра от свръхдоза кофеин се подобряват стремглаво.
Разказът за момента ще го замразя - тъкмо да ми отлежат идеите...Надявам се към средата на февруари да съм почнал да наваксвам изоставането от графика и току-виж да съм започнал магистратурата в НБУ, така че евентуално тогава ще подновя драскането по него.
Какво друго? Гледах малко от турнира по шах във Вайк-Ан-Зее (ако така се транскрибира изобщо). Засега Топалов има шансове да спечели, да се надяваме, че няма пак да се изложи.
Толкова засега от мен, сладки сънища на всички и се усмихвайте! Поне сили за това човек винаги трябва да има.

No comments: